Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

στου καινουριου μηνα !!!!!!

αντε να οργανωθουμε αγαπες μου !!!!!


18 σχόλια:

  1. καλημέρα!!! ομορφιές και φέτος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα να έχουμε και μου φαίνεται ότι δεν είμαι η μόνη που ονειρεύομαι Χριστούγεννα από τώρα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα γλυκιά μου...
    ΄Αντε, με το καλό να μας οργανώσεις και φέτος, ναι?
    Πολλά φιλιά...♥
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πες μου ότι έναι εποχιακό το ιστολόγιό σου και το ανανεώνεις κάθε Χριστούγεννα;;;;; Ε είσαι απίστευτη! Κι μένα που πέρασε σαν ιδέα! χαχαχα Ετοιμαζόμαστε από τώρα για τα Χριστούγεννα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. προσπαθω να το κρατω ολο το χρονο , ολο το χρονο Χριστουγεννα καλως ορισες λοιπον !!!!!

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα και ναι φέτος ξεκινώ τις ετοιμασίες νωρίς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φανταζομαι λοιπον ομορφιες που θα δουν τα ματακια μας καρδια μου !!!!!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα και καλά Χριστούγεννα να έχουμε λοιπόν!!
    Τι ωραία που στόλισες!
    Ε δεν περίμενα να βγει αληθινή η σκέψη που έκανα μόλις την πρώτη νύχτα του νέου μήνα!! Καθώς γύριζα σπίτι από το μάθημα που έκανα, μου φάνηκε -άκου τώρα- ότι σε ένα γειτονικό σπίτι είδα στολισμένο χριστουγεννιάτικο δέντρο στο παράθυρο! Και σκέφτηκα κι εγώ φέτος να στολίσω όσο πιο νωρίς γίνεται. Φυσικά την παραίσθησή μου αυτή δεν την είπα σε κανένα μέχρι τώρα που είδα ότι δεν έχω μόνο εγώ στο μυαλό μου τα Χριστούγεννα... Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αακριβως;!!!!!!!! καλο μας μηνα Αφροδιτη μου και καλες προετοιμασιες ι

      Διαγραφή