Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014

Ο Μυστικός μου Αη Βασίλης λεγεται Ελενη !!!!

Θυμοσαστε το μυστικο Αη Βασίλη της φιλης μας της Μαριλένας  .......
δεν μπορειτε να φανταστειτε τι συνεβη σε συνεργασία φυσικα με τα ΕΛΤΑ

Ο δικός μου Μυστικος Αη Βασίλης ήρθε σημερα με δυο δωρα , το χριστουγεννιατικο αλλα και ενα ακομη των  γεννεθλιων μου , και απεδειξε για αλλη μια φορα πως Χριστουγεννα σημαινει .....
ολο το χρονο Χριστουγεννα !!!!!!

                                στο φακελλο υπηρχε μια πανεμορφη καρτα και δυο δωρα
                                                    ενα υπέροχο βραχιολι love
                                        και ενα χειροποιητο κολιέ με μοναδικά χρωματα
                                 και μοτιφ την πιο γλυκεια κουκουβαγια του κόσμου

ολα δωρα της μοναδικής φίλης Ελένης  , που με συγκίνησε διοτι καθως χαθηκαν τα πρωτα εφτιαξε καινούρια  καιεπιπλέον ενα ακομη δωρο για τα γεννεθλια μου !!!!!!!!

28 σχόλια:

  1. Ειναι πανεμορφα!!!!
    Και τα δυο φυσικα! Αλλα η κουκουβαγια ειναι μοναδικη!
    Το δικο μου δωρακι το ελαβες; Η ακομη;;;
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πραγματικα ειναι μοναδικη , το δικο σου το ελαβα κανονικα και σε ευχαριστω πολυ πολυ !!!!

      Διαγραφή
  2. Τί όμορφαααα! Να τα χαρείς!!!
    Μάλλον πρέπει να μετακομίσεις κάπου με πιο... εργατικό ταχυδρόμο!
    ;-)
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφα τα δώρα σου.
    Να τα χαρείς.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με γεια, να τα χαρείς! Είναι πολύ όμορφα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελικά φέτος όλοι είχαμε ένα πρόβλημα με τα ΕΛΤΑ...και εγώ καθυστερημένα έλαβα το δικό μου Αγιοβασιλιάτικο δωράκι. Να τα χαρείς τα δωράκια σου είναι πολύ όμορφα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κάλλιο αργά πάρα πότε ,,χαχαχα ,,.
    Να χαρείς τα δωράκια σου
    κάλο Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα έλαβες εγκαίρως για τα φετινά Χριστούγεννα!!!!
    Να ξέρεις πάντως ότι αν μου έστειλες το αναμνηστικό δωράκι για τη συμμετοχή μου στο μπλογκ σου τις γιορτές, δε το πήρα ακόμη!!!
    Έχουμε 10 μήνες μέχρι τα Χριστούγεννα!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι να πω θα επανελθω δριμυτερη σ γιατι δυστυχως Ρενα μπου μπηκες στη λιστα των χαμενων δωρων οπως εκεινη του Peter Pan σε φιλω

      Διαγραφή
  8. Είναι απίστευτο το πόσα δωράκια χάθηκαν φέτος! Τι κρίμα!!
    Κι εγώ, αφού είδα κι απόείδα ότι δεν έλαβες το δικό μου, άρχισα κάτι χθές και το τελειώνω... Να χαρείς τα δωράκια της Ελένης, είναι πολύ όμορφα!
    Φιλάκια πολλά, Κάτια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πωπωπω τι γινεται βρε κοριτσια δωρα ακουω και δωρα δεν εχω λαβει λυπαμαι πολυ φιλεναδα που δεν το ελαβα σε φιλω

      Διαγραφή
  9. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ,ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!
    ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΑΘΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ,ΤΗΝ ΕΣΤΕΙΛΑ 2 ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΤΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΠΗΡΕ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ 2ο
    ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΡΩΤΗΣΩ.
    ΕΣΥ ΤΕΛΙΚΑ ΠΗΡΕΣ ΤΟ ΓΟΥΡΑΚΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ;
    ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΙ ΤΗΛ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε οχι παλι δεν γινεται με μας τις δυο μια ειναι η λυση να βρεθουμε δια ζωσης εσυ πηρες το δικό μου αραγε ?????? φιλια

      Διαγραφή
    2. ΟΧΙ ΚΑΤΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΤΙΠΟΤΑ.

      Διαγραφή
    3. ελπιζω το δευτερο να το πηρες Αννα μου !!!

      Διαγραφή
  10. Είναι πανέμορφα Κάτια μου!! να τα χαρείς!! Πολύ ταλαιπωρία τα ελτα κι ακόμα από ότι διαβάζω συνεχίζονται οι καθυστερήσεις.... Ελεος πια...
    Να σαι καλά κοπέλα μου!! Φιλάκια γλυκά!!! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφα τα δώρα σου!! Να τα χαρείς!!
    Καλό σ/κ!!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μα γιατι;;; Αφου ειναι εγγυηση τα Ελτα!!! Να χαιρεσαι τα δωρακια ειναι υπεροχα. Κ συγχαρητηρια στη δημιουργο τους!!! Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ομορφα τα δωράκια σου, Κάτια!! Να'σαι καλά και να τα χαρείς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όμορφα δωράκια
    Καλό απόγευμα Κυριακής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θα ηθελα να σε ευχαριστησω για το υπεροχο δωρακι που μου εστειλες!!!!
    Αν και καθυστερημενα.............
    Ευχαριστω πολυ πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή