Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

το σπιτάκι της Φιλιώς

Πόσες φορές δεν έχω μιλήσει για την Φιλιώ και την Ανεράιδα , τις δυο μάγισσες που με ξετρέλλαναν και γίναν οι ηθικοί αυτουργοί για να ξεκινήσω το blogging . The art fairy , η Φιλιώ με τις νεράιδες Ασημένια και Φαίδρα , έχουνε πρόταση εκπληκτική . αν θέλτε το χριστουγεννιατικο γλυκοσπιτάκι σας να σταθεί στο μέγεθος και στο ύψος του δοκιμάστε την
Αυτό εδώ το είχα κάνει με μπισκοτένια βάση και μου πήρε ώρες μέχρι να το στερεώσω, μου έπεφτε συνέχεια ... αφού τον επόμενο χρόνο δεν έκανα! Φαίνεται πιο όμορφο αλλά μεγάλη ταλαιπωρία... πήγα αγόρασα βρώμη( έτσι έλεγε η συνταγή) φούρνιζα- ξεφούρνιζα τα κομμάτια ένα ένα στα ταψιά και μετά ώρες ολόκληρες μέχρι να στηθεί μέχρι και κάτω μου είχε πέσει και αν δεν ήταν το χαλί, θα είχε πάει ο κόπος μου χαμένος, θα μου έσπαγε! Τελικά η βάση δεν μετράει, το πως το στολίζεις παίζει ρόλο...

3 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο!!Μπράβο σας!!! Κάτια μου γλυκιά μου, είδες και τη δική μου συμμετοχή στο πανηγύρι σου;;; μια κόκκινη καρδούλα πλεκτή!!Για σένα!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αγάπη μου τρεχω να την παραλάβω !!!!! πόσο σε ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ευρηματικη ιδεα για μπισκοτοσπιτο:)
    τι ομορφο που ειναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή