Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

τα νέα της γειτονιάς μας

Πάνω που προσπαθήσω να οργανώσω και να τακτοποιήσω τα χειμωνιάτικα η γυνάικα , νάσου και ξεπροβάλλει με έα κτένισμα του ακατανόμαστου , τα χέρια στη μέση και ύφος γλαφυροζοφερό , φρύδια σμικτά και φωνούλα ενιοτε τσιρικτή
φυσικά για την Sourloulou ην νεραιδίτσα μας μιλάω " δεν μου λες τώρα σε έπιασε η προκοπή , εθνική επέτειος αύριο και συ δεν έκανες τίποτα ακόμη για το πανηγύρι μας . Όλοι τρεχουν , όλοι οι σωστοί άνθρωποι έφτιαξαν banner , προσκαλούν σε διαγωνισμούς , σε παιχνίδια και συ που . Κοιμασαι μου φάινεται τιν υπνο του δικάιου ας μην ήμουν εγώ να πέρνω γυροβολιά τα στέκια της γειτονιάς μας και θα ξεπέρναγαν τα Χριστούγεννα .Ανοιξε παιδάκι μου τα μάτια και τα αυτάκια σου , εδω γίνονται σημεία και τέρατα και συ λείπεις για δες για δες .
Η Μαριλένα μας διοργανώνει μυστική χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή δώρων και δέχεταο συμμετοχές έως τις 31 Οκτωβρίου
το Δελφινάκι απο την άλλη διοργανώνει έναν μοναδικό διαγωνισμό ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ
και ξαφνικά η ΑΡΜΟΝΙΑ - ΓΕΩΡΓΙΑ με μια μοναδική ξεσηκωτική ιδέα υλοποιήσης χριστουγεννιάτικων ιδεών !!!!!! "που είσαι σέχασα " και άρχισε να στριφογυρίζει μέσα στο δωμάτιο " δεν ανασκουμπώνεσε να κάνουμε καμμιά δουλειά , τι χριστουγεννιάτικο blog είμαστε και έχω βάλει και την υπογραφή μου " Τάχω όλα έτοιμα νεραιδά μου αυριο το απόγευμα θα κάνω αναρτηση του πανηγυριου "Για να δω λοιπόν περιμένω " Δεν ξέρω αν την καθησυχασα , λίγο αργότερα την είδα να δοκιμάζει τα χριτουγεννιάτικα καλτσακια που της χάρισαν πέρσυ οι φίλοι της
πως το αγαπώ αυτό το πλάσμα !!!!!

6 σχόλια:

  1. καλη αρχη φιλεναδα με τα χριστουγεννιατικα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστούμε για τις ενημερώσεις...ευχαριστώ και την αναφορά στο δικό μου ταπεινούλι διαγωνισμό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εγώ σε ευχαριστώ πολύ καλή μου!!!
    Χρειαζόμαστε το πνεύμα των Χριστουγέννων!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή