Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

χριστουγεννιάτικη βαλίτσα

Ξάφνικά φέτος στην είσοδο του σπιτιούμας αποφάσισα να μην στολίσω δένδρο . Ανακάλυψα μια παμπάλαια δερμάτινη βαλίτσα ένός προπάππου του περασμένου  αιώνα την καθάρισα , τις έβγαλα όλα τα ταλαιπορημένα εσωτερικά της και την έντυσα με μια καφέ γάζα που είχαμε πριν χρόνια χρησιμοποιήσει για να ντυθεί η Ίλια γρια όταν ανεβάσανε στο σχολέιο την " Ελένη ".
Στερέωσα το άνοιγμα της με μεταλλικά καλαμάκια για σουβλάκια και την γέμισα με παλιές υφασμάτινες μπάλες που εδώ και καιρό έχουν υποστεί πολλές ζημιές και δεν τις στολίζουμε πια στο δένδρο . Μετά κρέμασα ένα χάρτινο χρυσό αστέρι , ένα πέταλο που πέρασα με χρυσό σπρέυ  και στη μέση το παλιό ραβδάκι της Σελένας ! Μιά βαλίτσα χριστουγεννιάτικη με όλα τα υλικά ανακυκλωμένα .

Ο καλός μου της πέρασε φωτάκια και τα βράδυα φάνταζε ακόμη πιο μαγική και χριστουγεννιάτικη !!
Μου άρεσε  η ιδέα και λέω να το ξανακάνω και του χρόνου !!!!!

13 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη ιδέα να την ξανακάνεις σίγουρα και του χρόνου είναι υπέροχη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ΒΑΛΙΤΣΑ ΜΕ ΤΟΝ ΘΗΣΑΥΡΟ!!!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΗ.ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΤΙΑ.ΦΙΛΑΚΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πέρασα ν’αφήσω κι εγώ τις ευχές μου για ένα ευτυχισμένο 2012,
    με αγάπη, χαρά και υγεία !!! Καταπληκτική ιδέα η βαλίτσα ! Πολύ μου άρεσε ! Και του χρόνου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΒΑΛΙΤΣΑ ΦΙΛΕΝΑΔΑ!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΣΑΝ ΠΡΟ[Σ]ΚΛΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ, ΝΑ ΦΑΜΕ ΜΑΖΙ ΤΟ ΞΥΛΟ!!!!!!!!!!
    ΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!!!!
    ΕΧΩ ΠΑΝΤΩΣ ΔΥΟ ΠΑΛΙΕΣ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφη ιδέα! Πόσο μου αρέσουν οι παλιές βαλίτσες..! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να το ξανακάνεις βέβαια.... είναι τόσο ωραία ιδέα και άκρως διακοσμητική!!! Και μην ακούς τη Ρένα.... Ώρες είναι να τρέχουμε τώρα και για παλιές βαλίτσες!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΤΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ; ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΕΙΔΑ!!!!!!ΠΟΛΥ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΣ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ!!!!!!!ΤΑ ΦΩΤΑΚΙΑ ΔΙΝΟΥΝ ΛΑΜΨΗ ΣΑΝ ΝΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΛΙΡΕΣ ΚΑΙ ΧΡΥΣΑΦΙΚΑ!!!!!!
    ΣΗΜΕΡΑ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ! ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΜΕ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπεροχη ιδεα!! Και γιατι οχι ....και ενας καλοκαιρινός θυσαυρος αργοτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τυχερούλες, ξέρω ότι περάσατε υπέροχα!!!ζηλεύω λίγο , αλλά χαίρομαι που βρεθήκατε!! Πανέμορφη ιδέα ή βαλίτσα!!!Κάτια μου, να είσαι και του χρόνου άξια για να κάνεις πάλι πανηγύρι χριστουγεννιάτικο!!! φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ πρωτότυπη μπορείς να βάλεις και χρυσά κουτάκια με δωράκια!η βαλίτσα του αη Βασίλη!πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα Κάτια!!!Λατρεύω αυτές τις βαλίτσες και κάθε τι παλιό τώρα τελευταία έχω κολλήσει και ψάχνω να βρω μια τέτοια!!!Εσύ τη διακόσμησες τέλεια!!!Πολύ όμορφη ιδέα!!!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή