Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

οι Θησαυροί της Βάνας

"Τα κλασσικά ξύλινα μανταλάκια για το άπλωμα των ρούχων μπορούν να στολίσουν όμορφα το χριστουγεννιάτικο δέντρο μας! Διαλέξαμε χρυσό ακρυλικό χρώμα, χρωματιστά ποτ πουρι, μικρά κουκουνάρια και αποξηραμένες φετούλες πορτοκαλιών για να τα διακοσμήσουμε..."

λέει η Βάνα στα Χαρτινα Καραβακια 


Απο πέρσυ με ξετρέλλαινε με τα μανταλάκια της  φέτος όμως ανακάλυψα και κάτι ακόμη στις κατασκευές της για το παζάρτι των δρόμων της ζωής 
Συγκεντρώσαμε λάμπες από καταστήματα με ηλεκτρολογικά υλικά, πήραμε χρώματα και μετατρέψαμε κάθε μέγεθος λάμπας σε χαρούμενες μπάλες για το χριστουγεννιάτικο δέντρο!

5 σχόλια:

  1. Πολύ ομορφες οι δημιουργίες της Βάνας!Κάτια θα μπορούσα να συμμετάσχω και εγώ στο διαγωνισμό σου;Προλαβαίνω;Εδώ εχω την ανάρτηση μου για Χριστουγ.κώνο:
    http://peniatexnaskatergazetai.blogspot.com/2011/12/blog-post_17.html
    Απαντησε μου για να το γράψω και στο μπλογκ μου για τη συμμετοχη μου στο διαγωνισμό σου.
    Μου αρέσει πολύ το τραγούδι της Loreena McKennitt που έχεις στο μπλογκ σου!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΤΑ ΜΑΝΤΑΛΑΚΙΑ!!!!!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΛΑΜΠΕΣ! ΜΜΜΜ!!!!!!!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Μαριτα μου και βέβαια προλαβαινεις την έχω δει την ανάρτηση υπολογιζω πως θα μπει Δευτέρα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιουπιιιιι!!!Σ 'ευχαριστώ πολύ!Καλή επιτυχία σε όλες μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή