Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Μια κάρτα απο το εργαστήρι της Sourloulou

H Sourloulou πολύ σωστά μας επίπληξε !!! Τεμπελιάζουμαι λέει περνοδιαβάινοντας τα άλλα ιστολόγια και δεν κάνουμε τίποτα μα τίποτα δικό μας . Και ξέρετε αν πέσεις στο στόμα της δεν σε ξεπλένει τίποτα μα τίποτα , σου σέρνει όσα δεν σέρνει η σκούπα .
Απο πέρσυ χάζευα στα ξένα ιστολόγια τις καρτες με τα ελατάκια origami . Πήγα λοιπόν ξανά στο
we grow by our dreams  , και ακολούθησα πιστά όλες τις οδηγίες . Απλά εγώ χρησιμοποίησα την περσινη χάρτινη συσκευασία του Accessories για τα δενδράκι μου  .

Ακολούθησα τις εικόνες αφού  έκοψα  τέσσερα τετράγωνα των 6 ,  5, 5,5,και 4,5 εκατοστών

1, δίπλωσα το χαρτί στη μέση
2. το άνοιξα
3,και ένωσα τις δυο γωνίες

4. ένωσα τις δυο άλλες γωνίες
5.το άνοιξα τελείως
6.και το ξαναδίπλωσα στη μέση

7 σε αυτό εδώ το σημείο ακολούθησα τις εγκοπές και έσπρωξα προς τα μέσα τις εσωτερικές γωνιες των δυο πλευρών


8. παίρνει τότε το τετράγωνο μου την μορφή που βλέπετε
9 τσακίζω την εσωτερική ελεύθερη γωνία μια φορά ακόμη δεξιά και αριστερά
10 το μικρό δενδράκι είναι ετοιμο να κολληθεί σε οποιαδήποτε επιφάνεια


δέστε τώρα και τα δικά μας υλικά και τα δενδράκια




                                  σας φιλώ αντε την ξαπόστειλα την γκρινιάρα την sourloulou

5 σχόλια:

  1. ‘Έτσι μπράβο Κάτια μου…. γιατί καλύτερα να σου βγει το μάτι, παρά το όνομα!!! Όχι να σε πουν και «τεμπέλα»… Υπέροχη η Καρτούλα!!!
    Καλημέρα και πολλά φιλιά…

    Υ.Γ. Χθεσινά μου σχόλια… μάλλον χάθηκαν!!! Έχω κάνει δύο αναρτήσεις για το Πανηγύρι… «Μια κούπα για τον Άγιο Βασίλη…», «Και αν δεν του αρέσει το γάλα…»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έρχομαι να τα παραλάβω , ευχαριστώ που με συμμερίζεσαι αν δεν έχεις σπίτι σου νεράιδα παιδί μου δεν καταλαβαίνεις σε φιλώωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχαχαχα .... βρε τη σουρλουλου!!!!
    ολο δουλειες μας βαζει να κανουμε!!!

    παντος πανεμορφα εγιναν!
    και ευκολα φαινονται!
    σσσσσσσσσσ ..... λεεεεω να τα παλέψω και εγω!
    κουβεντα στη σουρλουλου ομως ενταξει?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή