Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

στρατιωτάκια για το δένδρο και καπέλα αγιοβασιλιάτικα

με κώνους απο χαρτόνι  βελουτέ χαρτί κόκκινο άφθονο βαμβάκι


βασικό υλικό το ρολό κουζίνας ή τα χαρτονένια ρολά απο το χαρτί τουαλέτας διάφορα χρωματιστά βελουτέ χαρτιά , τρέσσα χρυσαφένια και χρωματιστά καθαριστικά πίπας . Όταν στεγνωουν καλά ταπώστε άπο  πάνω  με γκοφρέ χαρτί γεμίστα τα με καραμελάκια ή μικροσκοπικά δωράκια 
( αυτοκινητάκια , ρούχα barbie ,)και ταπώστε και την κάτω μεριά . Πέρα απο στολίδι γίνονται και λαχταριστά δωράκια στα χέρια των μικρών μας φίλων .

6 σχόλια:

  1. είναι υπέροχα Κάτια!!!!!πολλά μπράβο!!!και χίλια ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου για την ανάρτηση που έκανες για εμένα και τον μπέμπη στο άλλο blog σου!!!!!!!!!!!!!!!!!θα κάνω ανάρτηση στο blog μου μια απο αυτές τις ημέρες και θα γράψω για αυτή την τιμή που μας έκανες!!!!!!!!!! :) μπορείς να μου δώσεις ένα email σου;θέλω να σου πω κάτι....σου είχα στείλει ένα email πριν ημέρες αλλά δεν ξέρω αν το έλαβες!!!πολλά πολλά γατοφιλάκια!!!!meeeeeooooooooow!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ apinkdreamer φιλάκια καλή μου

    @ maya , χαρά μου καλή μου φίλη σουσ στέλνω email

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάτια μου ωραίες ιδέες για χριστουγεννιάτικες κατασκευές! Άντε να ανασκουμπωθούμε και να στρωθούμε στη δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. for you!!!
    http://apinkdreamer.blogspot.com/2011/10/tomorrow-might-be-day-you-thought-will.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο Άγιος Βασίλης άρχισε να μοιράζει δώρα! Πέρνα από το σπιτάκι μου να δεις τι άφησε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή